Et rekrutteringsprogram til studerende på DTU Institut for elektroteknologi behøvede et logo samt en tilhørende brochure.
Hvem vil du være? Hvordan klæder du dig på som medie eller virksomhed? Hvilket signal vil du sende? Visuel Identitet er dit ansigt udad til og omfatter produktion af logo, moodboard, typografi og farveholdning. Kort sagt: din fremtoning, påklædning som medie, virksomhed eller organisation.
I 2018 stod A4 Medier over for en større omlægning af sine nicheportaler og forretning. Det blev Kirchgässner Infografik der klædte mediet på i form af logo og komplet redesign af deres hjemmeside.
Se A4 Mediers påklædning her
I en kampagne målrettet virksomhedens medarbejdere, havde Frederiksberg Forsyning brug for et logo til at kommunikere budskabet om at holde en sikkerhedsafstand på 10 meter på byggepladsen. Logoet stod klart og tydeligt på tryk på t-shirts og andre medier.
Besøg Frederiksber Forsyning her
I en ansøgning om EU-midler hjalp Kirchgässner Infografik DTU Vind med et logo til et forskningsprojekt.
I 2020 lancerede DTU Space en helt ny læringsportal Vild Med Rummet. Kirchgässner Infografik bistod Ida Toldbod som visuel konsulent i farvevalg, typografi og leverede i øvrigt en række infografikker til sitet.
Læs mine evalueringer her
I en årrække har jeg fungeret som visuel konsulent for Rigsrevisionen, hvor jeg evaluerer grafikkerne i deres beretninger. Arbejdet afsluttes med et oplæg for de ansatte hos Rigsrevisionen, hvor jeg giver konkrete bud på forbedringer.
Læs mine evalueringer her